Uğur Samsa

Yaşamak Direnmektir!

çupra çeşme ıldır

Çeşme – Ildır Balık Avı

Geçen ay Kiraz’dan arkadaşlarla Çeşme-Ildır’a tekne ile balık avına gittik. Bu şekilde tur olarak ilk kez tekneden avlandım. 2009-2010 yıllarında İstanbul’da abimlerle tekne ile açılıyorduk ama o kişisel tekneydi.

Öncelikle Ildır’dan bahsetmek istiyorum. Gece 2.30 gibi Kiraz’dan yola çıktık. 5.30 gibi Ildır’daydık. Yol boyunca görmediğimiz kadar arabayı Ildır yoluna girdiğimizde gördük desem abartı olmaz. Ildır’a vardığımızda ise iyice şaşırdım. Sabahın körü olmasına rağmen her yer ışıl ışıl ve hareketliydi. Kahveler, marketler, pastaneler açıktı. Bu ilk şoku atlattıktan sonra teknemizin durduğu limana geçtik. Sabah 6 gibi başlayan serüvenimiz akşam 6’ya kadar sürdü.

Av açısından güzeldi. Mercan, çipura, karagöz ve kupesler tuttuk. Yanımda aksiyon kamerasını götürmeme rağmen gün içerisinde heyecandan çekmeyi unutmuşum (: Çekmeyi akıl ettiğim videolardan bir kolaj hazırladım. Aşağıda izleyebilirsiniz Çeşme – Ildır Balık Avı videomuzu. Bir tane kiloya yakın çipura tuttum, tabi bunu da videoya almayı unutmuşum :) Foto olarak mevcut -> tuttuğum çupranın fotosu ayrıca videoda da görebilirsiniz.